Kuvassa erilaisia kahvikuppeja Kipinämessun kirkkokahveilta

Kipinämessu

Kipinämessu on rennon kodikas ehtoollisjumalanpalvelus. Se on matalan kynnyksen paikka seurakuntayhteyteen sekä Jumalan läsnäolon kohtaamiseen. Kipinämessu on tekijöidensä – työssä käyvien, opiskelevien, perheellisten, sinkkujen, nuorten ja vanhojen, sinun ja minun – näköinen. Jos jotenkin onnistut nukahtamaan penkkiin, lupaamme herättää yhteiselle kahville.

Lapset ovat Kipinämessuun erittäin tervetulleita, heitä varten on leikkinurkkaus ja tekemistä seurakuntasalissa ja joka toinen kerta pyhäkoulu, lasten oma Pikkukipinä!

Kipinämessuja vietetään kahden viikon välein sunnuntaisin klo 17 Joutjärven kirkossa. Välillä Kipinämessu toteutetaan myös pop-up tyyliin jossain toisessa Lahden kirkoista. Tarkemmat päivämäärät löydät tältä sivulta. Messujen järjestäjinä on Lahden eri seurakuntien työntekijöitä ja vapaaehtoisia - ehkä myös sinä?

Seuraa @kipinamessu facebookissa ja Instagramissa, niin pysyt perillä mitä kaikkea on vireillä ja tapahtumassa. Tule mukaan osaksi yhteisöä, toivotamme sinut lämpimästi tervetulleeksi!

Yhteystietomme löydät rullaamalla sivua alas.

Mukaan tekemään?

Kipinämessua toteutetaan yhdessä, ja meillä on monia eri mahdollisuuksia tulla mukaan tekemään messua!

Tarvitsemme jatkuvasti tekijöitä esimerkiksi seuraaviin:

• Messun musiikki
  • Kirkkokahvien järjestäminen
  • Pikkukipinä / lastenohjelma
  • Messujen striimaaminen / tekniikka messuissa
  • Tervetulotiimi

Jos haluaisit olla mukana, ota yhteys Janneen! Yhteystiedot tällä sivulla.

Yhteisö- ja tapahtumapappi
Lahden seurakuntayhtymä