kitaraa soittava ihminen

Muu musisointi

Muu musisointitoiminta seurakunnissa

Projektiluontoinen musisointi

Projektiluontoisesta musisoinnista kiinnostuneista laulajista ja soittajista on kysyntää. Kerran kuussa Liipolan srk-keskuksessa vietetään Lähde- ja Taizémessua, jonka musiikki toteutetaan erilaisilla bändikokoonpanoilla. Jos olet kiinnostunut tulemaan toimintaan mukaan, ota yhteyttä Sonja Tissariin, 044 719 1524 tai Johanna Suomalaan, 044 7191 443.

Nuorille

Nuortenkuoro on tarkoitettu nuorille noin ripari-ikäisistä alkaen. Säännöllistä harjoitusaikaa kuorollamme ei ole vaan kokoonnumme yhteen aina tulevan tilaisuuden lähestyessä. Sinulla ei tarvitse olla aiempia musiikkiopintoja, innostus musiikin tekemiseen riittää.

Ota yhteyttä, saat lisätietoja kuorosta kanttori Sonja Tissarilta, 0447191524.

Ämpäri soikoon! - ikäihmisten musiikkituokio

Ikäihmisten musiikkituokio Launeen kirkolla, Laune -salissa joka toinen keskiviikko klo 11 (parittomat viikot),alkaen 9.9.2015. Tervetuloa kaikki joukolla mukaan laulamaan, soittamaan ja liikkumaan, jokainen omien kykyjensä mukaan.
Tiedustelut Satu Lång p. 040 6872 276

Orkesterit

LSP puhallinorkesterit Concert Band, Gospel Big Band ja Brass harjoitukset maanantaisin klo 17.30 Kirkkokatu 5:n juhlasalissa. Uusia soittajia toivotaan mukaan toimintaan. Tarvetta on kaikille puhaltimille, kitaristeille, rumpaleille, kosketinsoittajille ja laulajille.

Tiedustelut Lauri Töldsepp, lauri.toldsepp@evl.fi

Lahden seurakuntien kamariorkesterin harjoitukset torstaisin klo 18 Ristinkirkossa. Orkesterissa soittaa noin 20 soittajaa, mutta uusia soittajia halutaan mukaan. Kapellimestarina Anna-Maija Virtanen, anna-maija.virtanen@evl.fi

Kanttori
Launeen seurakunta