Retket lapsille, lapsiperheille ja varhaisnuorille

Yhteinen varhaisnuorisotyö järjestää retkiä lapsille ja lapsiperheille, joista lisätietoja tällä sivulla.
Retket on tarkoitettu lahtelaisille kouluikäisille lapsille ja heidän perheilleen.

Diakoniatyö järjestää myös leirejä ja retkiä lapsiperheille. Diakoniatyön tarjontaan pääset tutustumaan täälläLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Varhaiskasvatus järjestää vuosittain retken 6-vuotta täyttäville kummin kanssa. Retkestä lähetetään kotiin kutsu kesän aikana.

Retkille hakeminen

Yhteinen varhaisnuorisotyö järjestää retkiä kevät-, kesä- ja syystoimintakaudella. Hakeminen kevätkauden retkille on yleensä tammikuussa, kesäkauden retkille maalis-/huhtikuussa ja syyskauden retkille yleensä elo-/syyskuussa. Tarkempi hakuaika ilmoitetaan erikseen kunkin toimintakauden osalta.

Kevätkauden 2024 retket

Kevään retkille haku oli 8.–14.1.

Kevään leiri-/retkiesitteen voi lukea seuraavasta linkistä. Selaa julkaisuaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.
Kevään leiri-/retkiesitteen saavutettavan tekstiversion voi lukea tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Retkillä VAPAANA muutamia retkipaikkoja, soita ja ilmoittaudu p. 044 719 4633.
Vapaana olevat retkipaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Kevään perheretket:
8. Perheiden huvi-/kylpyläretki Tallinnaan 26.–28.4.2024 (pe–su)
9. Suuri kevätretkipäivä Tykkimäkeen 18.5.2024 (la)

Retket on tarkoitettu lahtelaisille kouluikäisille lapsille ja heidän perheilleen.
Lisätietoja retkelle hakemisen osalta p. 044 719 4633.

Hakemus retkille on SITOVA!
Retkimaksusta EI VOI ANOA VAPAUTUSTA!

Retkiryhmän koko minimissään on 25 osallistujaa.
Pidätämme oikeuden retken perumiseen, mikäli ryhmän koko jää alle ilmoitetun.
Retket on tarkoitettu lahtelaisille kouluikäisille lapsille ja heidän perheilleen.
Lisätietoja retkille hakemisen osalta p. 044 719 4633.

Tapaturmavakuutus

Lahden seurakuntayhtymä on vakuuttanut kaikki seurakunnan tapahtumiin, kerhoihin, leirille ja retkille osallistuvat henkilöt.

Ohjeita seurakuntayhtymän ryhmähenkivakuutuksesta (pdf)Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Tietosuojaseloste

Harraste-/perheleirien ja retkien sähköisen ilmoittautumisen tietosuojaselosteen voit lukea tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.