Kirkonseutu tarjoaa lukuelämyksiä ja tietoa seurakuntaelämästä

Sisällöltään kiinnostava ja ilmeeltään houkutteleva lehti.
Lukijapalaute

Kirkonseutu on Lahden, Hollolan, Heinolan, Asikkalan ja Tainionvirran seurakuntien julkaisema seurakuntamedia. Lue Kirkonseutua verkossa osoitteessa kirkonseutu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Verkkosivuilta löytyy myös digilehtiLinkki avautuu uudessa välilehdessä, joka on taitettu lehti digitaalisessa muodossa.

Toimitus sijaitsee Lahden seurakuntien viestintätoimistossa (Kirkkokatu 5, Lahti).

Painettu Kirkonseutu-lehti ilmestyy 13 kertaa vuonna 2024

Lehti ilmestyy 13 kertaa vuonna 2024. Lehden painosmäärä on 77 400 kappaletta. Ilmestymiskalenteri ja aineistopäivämäärät löytyvät mediakortistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Jakelusta vastaa Hämeen Media Oy. Lehti jaetaan kaikkiin mainosjakelun sallineisiin talouksiin julkaisijaseurakuntien alueella, eli Lahdessa, Hollolassa, Heinolassa, Asikkalassa, Kärkölässä, Padasjoella, Kuhmoisissa, Sysmässä ja Hartolassa. Lisäksi lehden voi noutaa alueen kirkoista. Kirkonseudun voi myös tilata. Tilaa lehtiLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai soita tilaus puh. 044 719 1247.

Mahdollisista lehden jakeluhäiriöistä pyydämme ilmoittamaan osoitteeseen kirkonseutu@media.fi, soittamalla numeroon puh. 03 7575 700 (pvm/mpm) tai verkkolomakkeellaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kirkonseutu uudistettiin vuonna 2020. Painettu lehti ilmestyi uudistettuna tammikuussa ja verkkosivut maaliskuussa 2020.

Kirkonseudun päätoimittaja

Viestintäpäällikkö