Tervehdys!

Mukava, kun lähestyt Launeen seurakuntaa näin netin kautta. Launeen seurakunta on Lahden eteläinen seurakunta, radan eteläpuoli. Seurakuntamme monipuolinen toiminta on myös sinua varten. Tai jos jotain puuttuu, niin anna rohkeasti palautetta, mitä seurakunnalta odotat. Olemme tehneet  myös digi-loikan ja tuottaneet materiaalia nettiin. Jumalanpalvelukset striimataan suoraan sunnuntaisin klo 10. Voit seurata seurakuntamme tapahtumia Facebookissa ja You Tubessa. Edelleen seurakunnastamme löytyy myös monia palvelutehtäviä, mikäli olet kiinnostunut hyväntekeväisyydestä ja vapaaehtoistyöstä. Kaikesta tästä löydät tietoa näiltä sivuilta. Kirkkomme on avoinna henkilökohtaista hiljentymistä ja rukousta varten ma-pe klo 12—17 ja sunnuntaisin jumalanpalveluksen jälkeen. Kirkon alakerran lämpiössä on myös kahviautomaatti. Poikkea kahville!

Me työntekijät olemme teitä seurakuntalaisia ja kaikkia alueen ihmisiä varten. Voit ottaa meihin rohkeasti yhteyttä, antaa palautetta tai kysyä, jos jokin askarruttaa.

Rohkaiskoon meitä Raamatun sana: ”Jumala on itse sanonut: -- Minä en sinua jätä, en koskaan sinua hylkää.  Sen tähden me voimme turvallisin mielin sanoa: -- Herra on minun auttajani, siksi en pelkää.”

Heikki Pelkonen

Launeen seurakunnan kirkkoherra