Salpausselän srk:n diakoniatyöntekijöiden vastaanotto- ja yhteystiedot

Maanantaisin vastaanotto ajanvarauksella klo 10.00-12.00 Diakoniakeskuksessa, Vapaudenkatu 6, 1.krs. Varaathan ajan edellisenä perjantaina klo 12 mennessä. Ajanvaraus joko suoraan diakoniatyöntekijöiden tai diakoniakeskuksen neuvonnan kautta puh. 044 719 1265 tai lahti.diakoniakeskus@evl.fi.

Tiistaisin vastaanotto ilman ajanvarausta klo 9 - 11 Metsäkankaan seurakuntakodilla (Satulakatu 31, Lahti)

Voit tulla keskustelemaan työntekijän kanssa elämän haasteista, mielen murheista tai arjen haasteista. Taloudellisessa avuntarpeessa otathan mukaan tulo- ja menotiedot sekä esim. Kelan päätökset. Tarkistathan etukäteen myös mahdollisuuden esim.  toimeentulotukeen.

Diakoniatyöntekijöiden yhteystiedot:

Diakoniatyöntekijä Tia Määttä

puh. 044 719 1495, tia.maatta@evl.fi

vs. johtava diakoniatyöntekijä Marika Leutola - Tarvonen (29.1 - 31.8.2024)

puh. 044 719 1474, marika.leutola-tarvonen@evl.fi

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

Tia Määttä

Diakoniatyöntekijä