Viestintätoimisto

Viestintätoimisto palvelee kaikissa seurakuntayhtymän ja seurakuntien viestintään liittyvissä asioissa.

Viestintäkanaviamme ovat muun muassa verkkosivutLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja Kirkonseutu-lehtiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Sosiaalisesta mediasta löydät meidät FacebookistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, InstagramistaLinkki avautuu uudessa välilehdessäYouTubestaLinkki avautuu uudessa välilehdessäTiktokistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja SpotifystaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Toimistomme sijaitsee keskustan seurakuntatalossa osoitteessa Kirkkokatu 5, neljäs kerros. Viestintätoimisto on avoinna arkisin kello 9-15. Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen lahti.viestinta@evl.fi.

Taina Kautonen

Viestintäsihteeri