Kouluikäisten sisäpelikerho

to 28.3. klo 16.00 – to 28.3. klo 17.00

Monitoimitalo Onnin liikuntasali

1.-6. -luokkalaisille

Torstaisin klo 16-17, 18.1. alkaen. Kevään viimeinen kerta 16.5.

1.-6. -luokkalaisille

Sisäpelikerhossa kokeillaan erilaisia liikuntasalissa pelattavia pelejä ja pidetään hauskaa rennon liikunnan merkeissä. Kerhon vetäjinä toimii seurakunnan nuorista koulutetut kerhonohjaajat. Kerholta löytyy mailoja ja varusteita. Mukaasi tarvitset vain vesipullon ja sisäpelikengät. Kerholla ei ole kilpailullisia tavoitteita, vaan hyvässä hengessä ja kannustuksessa tapahtuva pelailu on pääasia.

Seurakunnan kerhot ovat johonkin teemaan keskittyviä harrastusryhmiä, joiden toiminta on seurakunnan sanomaan sitoutunutta, ja osallistujiensa iän huomioivaa. Kerhojen ohjaajina toimivat koulutuksen saaneet yli 15-vuotiaat nuoret. Kaikki kerhot ovat ilmaisia! Kerhot eivät kokoonnu koulujen lomaviikoilla tai pyhäpäivinä.

Kerhoihin voi tulla mukaan ilman ilmoittautumista. Ensimmäisellä osallistumiskerralla kerholaiselle jaetaan yhteystietolomake, joka tulee palauttaa täytettynä kerhoon. Kesken kerhokauden voit tiedustella vapaita paikkoja työntekijöiltä (Minna 044 719 1430).

Lisätietoja: www.launeensrknuoret.fi/kouluikaiset

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille