Me olemme seurakunta!

Moni saa seurakunnasta itselleen ystäviä, hengellistä matkakumppanuutta, mielekästä tekemistä, apua ja lohtua.  Katso seurakuntalaistemme tarinoita.

Johanna Heinonen

Lähiseurakunnasta on löytynyt paikka, jossa voin tosi hyvin ja uskallan olla oma itseni.

Miikka Kallio, muusikko ja ulkoilulähettiläs

Mun työtä seurakunnassa on tapahtumien tuottaminen. Kohdataan luonnossa tai konserteissa!

YouTube-video

Jonna Rothberg-Mikkonen

Uskossa sen määrä ei ole pääasia. Eihän sitä voi edes mitata.

YouTube-video

Hadi Varnousfaderani

Kristinusko tekee minusta paremman ihmisenä. Turvallisuus tarkoittaa kotia. Täällä.

Olisi hienoa saada myös sinut joukkoomme!

Liity lähiseurakuntaasi Liity kirkkoon -verkkopalvelussa tai käymällä Lahden aluerekisterikeskuksen asiakaspalvelussa. Voit lukea lisätietoja kirkon jäsenyydestä.

Haluamme vastata odotuksiisi

Kirkko toimii Lahdessa laajasti. Kastamme lapset, järjestämme rippikouluja, vihimme avioliittoon ja siunaamme hautaan. Kirkollisen elämän keskipiste on messu, jossa pääset ehtoolliselle ja yhteyteen armollisen Jumalan ja seurakuntalaisten kanssa. Järjestämme myös tapahtumia, konsertteja, harrastetoimintaa ja mahdollisuuksia vapaaehtoistyöhön. Tarjoamme apua ja tukea elämän kriiseissä.

Ota rohkeasti yhteyttä pappeihin, diakoniatyöntekijöihin ja muihin ammattilaisiimme.

Kirkon jäsenyys ei ole ensisijaisesti toimintaa. Tuet meitä jo jäsenyydelläsi. Jumala kuulee kaikki rukouksemme, ja saamme luottaa Hänen apuunsa arjen keskellä ja elämän eri vaiheissa.

Siunausta ja tapaamisiin!