Salpausselän seurakunnan ryhmiä aikuisille ja senioreille

Aikuisten ryhmät

Alla olevista aikuisten ryhmistä lisätietoa voi kysellä lähetys- ja aikuistyön sihteeri Hilda KemppaiseltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Salpausselän kirkko, Petsamonkatu 10

Miesten raamattupiiri

Maanantaisin parittomilla viikoilla alk. 16.1.2023 klo 18, kevätkauden.

Juurru Sanaan, raamattu- ja keskustelupiiri

Tiistaisin parillisilla viikoilla alk 10.1. 2023 klo 14, kevätkauden

Lankakerä -lähetyksen käsityöpiiri käsillätekijöille

Maanataisin parittomilla viikoilla alk 16.1.2023 klo 12, huhtikuun loppuun. Neuolotaan sukkia ja lapsia, huovutetaan, jaetaan käsityöohjeita, keskustellaan,  kuullaan nimikkolähettien kuulumisia, välillä vierailijoita ja kahvitellaan. Käsitöitä myydään Missiokaupassa.

Jalkarannan seurakuntakoti, Sarvikatu 9

Sana avutuu -naisten raamattupiiri, Peräkammarissa

Maanataisin alk. 30.1.2023 klo 18:30 parittomilla viikoilla kevätkauden.

Oloneuvokset

Keskiviikkoisin alk. 11.1.2023 klo 15 parillisilla viikoilla, huhtikuun loppuun.

Oloneuvoksien ja -neuvoksittarien ryhmä, jossa kullakin kerralla erilaisia aiheita. Alkuhartaus, ohjelmaa ja kahvittelua. Kahviraha kummikohteeseen Thaimaan vuoristokylän lapsien koulunkäynnin tukemiseen Suomen Lähetysseuran kautta.

Missiopiiri

Maanataisin parittomilla viikoilla  alk. 16.1.2023 klo 15.

Lähetyksen ryhmä, jossa alustuksia lähetystyöstä eri puolilta maailmaa ja vierailijoita eri lähetysjärjestöistä.

Aamuhiljentyminen

Keskiviikkoisin parittomilla viikoilla alk 18.1.2023 klo 9.30. Raamatuntekstejä, hiljaisuutta, esirukousta.  Vetäjänä Tuula Tolsa-Juujärvi.