Tervetuloa Salpausselän seurakunnan kouluikäisten toimintaan.

Kerhokevät 2024 ohjelma:

Ohjelmalliset kerhot

Kerhot on tarkoitettu 1-6-luokkalaisille lapsille ja niissä on mukana myös seurakunnan kristillinen sanoma. Kerhot ovat maksuttomia. Kerhot kokoontuvat 15.1.- 5.5.24, eivät koulujen talvilomalla.

Kaikissa kerhoissa laulua, leikkiä, askartelua, piirtelyä, pelailua, kokkailua, erilaisia teemoja. Kerhoja ohjaavat seurakunnan kerhonohjaajat.

Jalkarannan seurakuntakoti, Sarvikatu 9

•  Keskiviikko klo17-18.30 KOKKIkerho 1-4- luokkalaiset
  •

Metsäkankaan seurakuntakoti, Kaupan kulma (kerrostalon alakerrassa, entinen siwa)Petsamonkatu 10

•    Maanantai klo 16-17.30 PUUHAkerho 1-4- luokkalaiset
  •    Tiistai klo 14-15.30 AVOIN iltapäivä kaiken ikäisille (ei tarvitse ilmoittautua) Paikalla on aina yksi seurakunnan työntekijä. Pelejä, mukavaa juttuseuraa, pientä välipalaa.

Harjunalustan seurakuntakoti, Okeroistentie 58

•    Maanantai klo17-18.30 PUUHAkerho 1-5- luokkalaiset

Kärpäsen koulu, alakoulun sali, Kasakkamäentie 1

Jalkarannan koulu, monitoimitalo Jalo, Sarvikuja

•

Kerhojen koko on min 5 ja max 10 kerholaista.

Kerhoihin ilmoittautuminen ja vapautuneiden paikkojen tiedustelut tea.harkonen@evl.fi

Jos sinulla rippikoulun käynyt nuori tai aikuinen on innostusta ja aikaa toimia kerhonohjaajana tai pyhäkoulunopettajana kouluikäisten parissa, niin ota yhteyttä ja kysy lisää.
Pohjakoulutusta ei tarvita- me koulutamme.

TAPAHTUMAT PERHEILLE:

7.1. klo15. Kastelintu perhekirkko Jalkarannan seurakuntakodilla. Kirkkohetken jälkeen pientä välipalaa, lopuksi leikit ja askartelut.  Kirkkohetken jälkeen mahdollisuus hakea vuonna 2023 kastetun lapsen kastelintu.

24.4. klo 15. Palmusunnuntain perhekirkko Jalkarannan seurakuntakodilla. Kirkkohetken jälkeen pientä välipalaa, lopuksi leikit ja askartelut. Kirkkohetken jälkeen mahdollisuus noutaa vuonna 2023 kastettujen lapsien kastelintuja.

Lisätietoja Salpausselän seurakunnan kerhoista saat nuorisotyönohjaajalta:

Tea Härkönen, puh. 044 7191 427 tai sähköposti tea.harkonen@evl.fi