Pyhäkoulu

Pyhäkoulu on eri-ikäisten lasten oma jumalanpalvelus, lastenkirkko, joka on sisällöltään monipuolinen. Siellä lauletaan, leikitään, hiljennytään, kuullaan raamatunkertomuksia ja eläydytään niihin sekä ollaan yhdessä. Pyhäkoulu toteuttaa kirkon kasteopetustehtävää ja pyrkii tukemaan kodeissa tapahtuvaa kasvatustyötä. Pyhäkoulussa opetellaan elämäntaitoja, kiitollisuutta, toisen kunnioittamista, itsensä arvokkaaksi kokemista sekä Jumalan hyvyyteen ja huolenpitoon luottamista.

Pyhäkoulu sopii 3–14-vuotiaille, mutta pienemmätkin voivat osallistua tutun aikuisen kanssa. Alle neljävuotiaat voivat tulla isomman sisaruksen tai aikuisen kanssa.

Mikäli haluaisit pyhäkoulunohjaajaksi, tämän sivun lopusta löydät yhteystiedot.

Nastolan seurakunta

Kirjepyhäkoulu: kirje kotiin muutaman kerran kaudessa, missä puuhatehtäviä ja Raamatunkertomus sekä tietoa ajankohtaisista tapahtumista. Lähetä lapsen nimi, ikä ja osoitetiedot minna.m.tuominen@evl.fi

Nettipyhis

Lastenkirkko.fi