Lahden seurakuntien kirkkokuorot

Mukkulan kirkkokuoro

Kuoron toiminta on tauolla. Lisätietoja saa kuoron johtajalta Marjukka Liimatainen, puh. 044 7191490.

Launeen kirkkokuoro

Launeen kirkkokuoro harjoittelee torstaisin klo 18.30-19.30 Launeen kirkon kirkkosalissa. Kuoroa johtaa Johanna Suomala, puh 044 719 1443 tai johanna.suomala@evl.fi.

Salpausselän kirkon kuoro

Salpausselän kirkon kuoron säännöllinen toiminta on päättynyt. Mahdollisista projekteista tullaan ilmoittamaan mm. Kirkonseutu-lehdessä ja Salpausselän seurakunta Facebook -sivulla.

Joutjärven ylistyslaulajat

Joutjärven seurakunnan ylistyslaulajat harjoittelee Joutjärven kirkolla torstaisin 17.30-19.00. Joutjärven messulaulajat esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa säännöllisesti sopivan paikan tullen. Kuoroa johtaa kanttori Lauri Töldsepp. Lisätietoja lauri.toldsepp@evl.fi tai p.044 7191418.

Ristinkirkon kuoro

Ristinkirkon kuoro on vuonna 1918 perustettu 4-äänisesti laulava ilonen porukka. Kuoro esiintyy monta kertaa vuodessa Ristinkirkon tilaisuuksissa ja järjestää myös vuosittain omia virkistyshetkiä. Kuoro harjoittelee torstaisin klo 16.30-18 Kirkkokatu 5:n Seurakuntasalissa kanttori Aurora Ikävalkon johdolla. Kuoroontulijoille on pieni ja mukava koelaulu ja kuoronjohtajan kanssa on mahdollista sopia myös periodimaisesta osallistumisesta tähän lauluharrastukseen.

Nastolan kirkkokuoro

Kuorossa on n. 20 laulajaa. Kuoro laulaa jumalanpalveluksissa ja muissa seurakunnan tilaisuuksissa. Ohjelmistoon kuuluu sekä perinteistä että myös uudempaa ja kevyempää kirkkomusiikkia. Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin Nastolan srk-talolla klo 17-18.30. Uusia laulajia kaivataan mukaan kaikkiin ääniin! Kuoroa johtaa kanttori Sallamari Hyvönen p. 040 486 5090.