Seurakunnan diakoniatyön kautta jaetaan pienituloisille lahjoituksena saatuja jouluavustuksia. Avustukset voivat olla esim. lahjakortteja tai ruokakasseja.

Lapsiperheet voivat hakea samalla lomakkeella Joulupuu-keräyksestä lahjoitusta lasten joululahjoihin. Joulupuu-keräykseen voi osallistua vain yhden tahon/toimijan kautta.

Jouluavustusta voi hakea joko sähköisesti verkkosivujen kautta tai toimipisteistämme saatavalla lomakkeella.

Hakuaika on 30.10 – 1.12.2023 (klo 23). Myöhästyneitä tai puutteellisesti täytettyjä hakulomakkeita emme voi käsitellä. Päätöksistä ilmoitetaan alkaen viikolla 50 hakijalle henkilökohtaisesti (sähköpostilla, tekstiviestillä tai soittamalla).

Pääset täyttämään hakemuksen oman seurakuntasi linkistä:

Jouluavustushakemus Joutjärven seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Jouluavustushakemus Launeen seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä
Jouluavustushakemus Nastolan seurakunta Linkki avautuu uudessa välilehdessä
Jouluavustushakemus Salpausselän seurakuntaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Huom! Mikäli asut Keski-Lahden seurakunnan alueella tai sinulla ei ole vakituista osoitetta, ota yhteyttä diakoniakeskukseen puh. 044 7191 265 varataksesi ajan diakoniatyöntekijän vastaanotolle.