Keväinen Windhoukin kaupunki Namibiassa

Launeen seurakunnan lähetystyö

Meille annettu tehtävä - viedä viestiä Jumalan rakkaudesta

Lähetystyö tarkoittaa sitä, että viedään viestiä Jumalan rakkaudesta sanoin, toimitaan konkreettisesti hädän lievittämiseksi sekä vaikutetaan hädän syihin. Kristillinen kirkko ei pidä huolta vain omistaan vaan koko maailmasta.

Jeesus esittää kutsun näin: ” Niin kuin Isä on lähettänyt minut, niin lähetän minä teidät.” (Joh. 20:21)

Lähetystyöntekijämme ovat vastanneet tähän kutsuun ja me puolestamme olemme lähettäneet heidät työhön eri puolille maailmaa yhteistyössä kirkkomme virallisten lähetysjärjestöjen kanssa. Näiden nimikkolähettiemme työn lisäksi tuemme myös eri kohteissa tehtävää työtä.

Tervetuloa mukaan toimintaan

Myös meitä kutsutaan toimimaan ja vaikuttamaan. Ilman lähettävää seurakuntaa ei työtä voisi tehdä. Toimintaan voi tulla mukaan esimerkiksi osallistumalla ryhmätoimintaan tai lähetystyön hyväksi järjestettäviin tempauksiin, tekemällä käsitöitä myytäväksi lähetystyön hyväksi tai ostamalla niitä Lahden Missiokaupasta, tai tulemalla vapaaehtoiseksi myyjäksi Missiokauppaan. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä lähetyssihteeriin!

Lähetystyön ryhmät

Lähetystyön Ideapiiri Launeen kirkon Pippo-salissa keskiviikkoisin 7.2., 6.3., 10.4. ja 8.5.2024 klo 13-15.

Lähetysraamis Liipolan seurakuntakeskuksessa maanantaisin klo 15.

Yhdessä diakoniatyön kanssa

Lähteellä-piiri Liipolan seurakuntakeskuksessa joka toinen torstai klo 14-15.30 parillisilla viikoilla.

Ystävyyskahvila Liipolan seurakuntakeskuksessa joka toinen tiistai klo 16.30-18.30 parittomilla viikoilla.

Lähetyssihteeri
Launeen seurakunta