Lahden seurakuntien vammaispalvelujen vastaanottoajat ja kotikäynnit palvelevat eri tavoin vammautuneita lahtelaisia

Haluaisitko jutella jonkun kanssa? Tunnetko itsesi yksinäiseksi? Onko sinua kohdannut suru tai jokin elämänkriisi?  Voit tavata Lahden seurakuntien vammaistyöntekijöitä vastaanotolla, puhelimitse tai sovittuna aikana. Tulemme pyydettäessä luoksesi myös kotikäynnille.

Aistivammaisten puhelinpäivystys ja ajanvaraus

Puhelinpäivystys keskiviikkoisin klo 9–10 puhelinumerossa 044 719 1258. Puhelinpäivystys palvelee eri tavoin vammaisia henkilöitä. Vastaamme myös tekstiviesteihin sekä WhatsApp-videopuheluihin.

Vastaanotto keskiviikkoisin klo 10–12.30 Lahden Palvelutorilla Kauppakeskus Triossa vastaanottohuoneessa Ulappa. Markkinapäivinä eli joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona vastaanotto on kuitenkin Diakoniakeskuksessa, osoitteessa Vapaudenkatu 6, vastaanottohuone 1.

Ajanvarausta ei tarvitse tehdä. Ota oma tulkki mukaan.

Sielunhoidolliset keskustelut ja kotikäynnit sopimuksen mukaan muina aikoina.

Aistivammaisia palvelee Lahden seurakuntien näkövammais- ja huonokuuloistyön sekä viittomakielisen työn diakoniatyöntekijä MInna Turunen, puh. 044 719 1258.

Kehitys- ja liikuntavammaisten ajanvaraus

Ajanvarausta ei tarvitse tehdä.

Sielunhoidolliset keskustelut ja kotikäynnit sopimuksen mukaan muina aikoina.

Kehitysvammais- ja liikuntavammaisia palvelevee diakoniatyöntekijä Tarja Kallio p. 044 719 1297

Vammaistyön papit

Kehitysvammaistyön pastori Pauliina Hatakka p. 044 719 1522. Alueena Kanta- ja Päijät-Häme. Erityisrippikoulutyö.

Kuurojenpappi Janne Rissanen tekstiviestit  p. 050 371 1314. Kirkolliset toimitukset.

Ota yhteyttä vammaispalveluiden työntekijöihin

Kehitysvammais- ja liikuntavammaistyö