Eläkeläisten tiistai

Tule viettämään mukavaa päivää Eläkeläisten tiistaihin. Kaikille avoin Eläkeläisten tiistai kokoontuu seurakuntatalolla joka toinen tiistai kello 10.30-12.30. Alussa hartaushetki, jonka jälkeen noin 45min mittainen ohjelma ja lopuksi yhteinen lounas. Lounaan hinta 5.50 €.

Eläkeläisten tiistai jatkuu tammikuussa 2024.

Omaishoidettavien ryhmä

Luomaniemen leirikeskuksessa toimii ryhmä omaishoidettaville.  Ryhmästä vastaa Nastolan seurakunta yhdessä vapaaehtoisten kanssa. Diakoniatyöntekijä tekee kotikäynnin ja haastattelee etukäteen kaikki ryhmään ilmoittautuneet.

Toiminta sisältää aktivoivaa ja virkistävää toimintaa omaishoidossa oleville henkilöille. Toiminnan tavoitteena on omashoidossa olevien henkilöiden fyysisen, henkisen ja hengellisen sekä sosiaalisen toimintakyvyn ylläpitäminen ja tukeminen. Päivä aloitetaan yhteisellä kuulumisten vaihdolla, jonka jälkeen on ruokailu. Käteismaksu 5€. Ruokailun jälkeen on kullakin kerralla erilaista ohjelmaa. Lopuksi kahvit. Päivätoiminnassa mm. lauletaan, muistellaan, liikutaan, tietovisaillaan ja pelataan pelejä... mahdollisuus on myös päästä  itse vaikuttamaan päivän sisältöön.

Omaishoidettavien ryhmästä kiinnostuneet, ottakaa yhteyttä: Iida-Ilona Sopanen p. 0504127023

Diakoniatyöntekijä vs.
Nastolan seurakunta
PL 84 (käyntiosoite Immiläntie 2, Nastola)
15110 Lahti

Ikäihmiset

Eläkeläisten tiistai Nastolan seurakuntatalolla joka toinen tiistai klo 10.30.