Tukea vanhemmille - aikaa parisuhteelle

Perhe on elämän ydintä. Sieltä lähtee yksilön ja yhteiskunnan hyvinvointi. Kristillinen uskon arvot ja perheen rukouselämä suojaavat ja tukevat lapsen sekä aikuisen elämää. Kodista lähtee myös lapsen kristillinen kasvu.  Kaikkea tätä hyvää kasvua seurakunnan perhetyö haluaa tukea.

Tarjoamme lapsille ja perheille perhekerhoja, 2-5-vuotiaiden päiväkerhoja sekä koululaisten iltapäivätoimintaa. Näistä ja muusta lapsiperheille suunnatusta toiminnasta löydät lisätietoja Lahden seurakuntien sivuilta Lapsille ja lapsiperheille - Lahden seurakunnat

Tervetuloa mukaan kaikkeen toimintaamme!

Pyhäkoulukirjeen tilaaminen on oiva tapa tukea lasta hengellisessä kasvussa. Kirjepyhäkoulu tuo lapselle kerran kuukaudessa oman pyhäkouluhetken kotiin. Ilmoittaudu, ja saat mukavaa postia kerran kuukaudessa. Kuoressa sisällä tarinoita, askartelutehtäviä tai muuta mukavaa puuhaa. Kirjepyhäkoulu on kaikille lapsille avoin ja ilmainen. Ilmoittaudu minna.m.tuominen@evl.fi

KIRKOT JA TAPAHTUMAT NASTOLAN SEURAKUNNASSA:

ILTAPERHEKERHO

ltaperhekerho on kohtaamispaikka lapsiperheille.

Aloitamme yhteisellä maksuttomalla ruokailulla

klo 17 ja sen jälkeen on luvassa laulua, leikkiä, yhdessäoloa. Ilta päättyy iltarukoukseen.

• Kerho kokoontuu kerran kuukaudessa keskiviikkona klo 17-19 17.1 / 14.2 / 13.3 / 17.4 / 15.5

MUSIIKKIPERHEKERHO

Lasten ja aikuisten yhteinen kerho. Luvassa on laulua, soittoa ja mukavaa menoa kaiken ikäisille sekä pieni maksuton tarjoilu.

• Torstaisin Rakokivessä , Bedan pirtillä klo 9-11
  • Perjantaisin Nastolan seurakuntatalolla klo 9-11

VAUVAPERHEKERHO

Ryhmässä keskustellaan, jaetaan kokemuksia, pohditaan arkisia asioita liittyen vanhemmuuteen ja vauva-arkeen. Pieni maksuton tarjoilu.

• Tiistaisin Nastolan seurakuntatalolla klo 13-15

PERHEKERHO

Lasten ja aikuisten yhteinen kerho kaiken ikäisille lapsille, yhdessä oman aikuisen kanssa. Luvassa laulua, leikkiä, yhdessäoloa ja hartautta sekä pieni maksuton tarjoilu.

• Tiistaisin Villähteen seurakuntakodilla klo 9-11

Kappalainen
Nastolan seurakunta
Posti: PL 84, 15111 Lahti (Käyntiosoite Immiläntie 2, 15560 Nastola)