Toimintaa keskustassa:

Messut:

Ristinkirkossa järjestetään messu joka sunnuntai klo 10, jonka jälkeen kirkon alakerrassa on kirkkokahvit.

Keskiviikkoisin klo 11.15 järjestetään viikkomessu, messun jälkeen alakerrassa lähetyslounas sekä mahdollisuus osallistua raamattuluennolle.

Lisäksi Ristinkirkossa järjestetään messuja juhlapyhien yhteydessä, niistä tiedotetaan seurakuntalehdessä (Kirkonseutu) ja ne ovat löydettävissä seurakunnan kotisivuilta tapahtumat-välilehden alta.

Ristinkirkossa järjestetään myös Tuomasmessuja. Lisätietoa Tuomasmessuista saat tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Keskustan ryhmät lapsille ja perheille:

Lahden seurakuntatalolla, Kirkkokatu 5 (1.kerros):

Perhekerho
"Äijä"kerho (yhteinen kerho lapsille isille, isoisille, kummeille jne.)
Vauvaperhekerho

Marian Kammarin kahvio, Vapaudenkatu 6:

Perhemuskari Perjantaisin klo 9.00 - 9.45

Luvassa on laulua, soittoa ja mukavaa menoa kaikenikäisille lapsille oman aikuisen kanssa.

Lisätietoja näistä ja muusta toiminnasta lapsiperheille löydät perhekerhot-sivulta

Pyhäkoulut

Pyhäkouluista löydät lisätietoja pyhäkoulu-sivulta.

Venäjänkielinen pyhäkoulu ti klo 16.30-17.30 Seurakuntatalo, Kirkkokatu 5, 1. kerroksen kerhohuone.

Tiedustelut pyhäkouluista lastenohjaaja Marja Okkola puh. 044 719 1444

Kirkkokatu 5, Seurakuntatalo