Ankkuri-Ruoriniemen alue - seurakunta keskellä aurinkoisinta Lahtea

Ankkuri-Ruoriniemen alue on kuin koko Lahden yhteinen olohuone. Sinne kokoonnutaan aurinkoisina päivinä kävelemään ja kahvittelemaan. Joskus voit nähdä jonkun alueen asukkaan astuvan kylpytakki päällä ulos kerrostalon rappukäytävästä ja suuntaavan kohti uimarantaa. Samanlaista yhteentulemisen tunnelmaa on myös kotoisassa Ankkurin seurakuntakodissa, joka on monen ryhmän kokoontumispaikka.

Seurakuntakotiin tullaan tapaamaan toisia ihmisiä, viettämään aikaa yhdessä ja kohtaamaan Jumalaa rukouksessa, Raamatun luvussa, lauluissa ja ehtoollisessa. Tervetuloa mukaan juuri sellaisena kuin olet!

Kuvat: Riitta Karhu

Toimintaa Ankkurin seurakuntakodissa

Messut

Ankkurin seurakuntakodissa vietetään messua kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina klo 14. Kesäisin messut ovat tauolla.

Perhekerho

Ankkurin perhekerhosta ja muista perhekerhoista löydät lisätietoja Perhekerhot-sivulta.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Kerhoon ovat tervetulleita kaikenikäiset lapset oman aikuisen kanssa. Tarjolla on pientä aamupalaa pieneen hintaan, hartautta ja yhdessäoloa, laulua, leikkiä ja askertelua. Ennakkoon ei tarvitse ilmoittautua.

Ankkurin avoin asukaspiiri

Avoin asukaspiiri kokoontuu kerran kuukaudessa sunnuntaisin klo 17 kesäaikaa lukuun ottamatta. Asukaspiiriin ovat tervetulleita kaikki, jotka haluavat tulla tutuiksi naapuruston ihmisten kanssa. Rentoa yhdessäoloa ja ajankohtaisia asioita. Paikalla edustaja sekä Ankkuri-Ruoriniemen asukasyhdistyksestä että seurakunnasta.

Muut ryhmät

Ankkurin seurakuntakodissa kokoontuu useita erilaisia ryhmiä kevät- ja syyskaudella, kesällä kerhot ovat tauolla. Voit mennä tutustumaan suoraan ryhmän kokoontumiseen, ottaa yhteyttä kerhon vetäjään tai kysyä lisää alueen papilta.

Ajankohtaista tietoa Ankkurin toiminnasta löytyy Keski-Lahden seurakunnan Tapahtumahaku-painikkeen alta.

Lämpimästi tervetuloa alueelliseen toimintaan