Lämpimästi tervetuloa Salpausselän seurakuntaan!

Millaisin ajatuksin olemme aloittamassa uutta vuotta 2024? Olemme henkilöstön ja luottamushenkilöiden kanssa päätyneet tiivistämään kaikki suunnitelmamme iskulauseeksi: Salpausselän seurakunta - Yhdessä ylä- ja alamäessä. Kun elämässä tulee vastaan yllättäviä haasteita, me tahdomme kohdata ne aina y h d e s s ä. Sillä niistä parhaiten selvitään!

Itse asiassa tämä upea Salpausselän luontokin ohjaa meitä toimimaan näin. Täällä voimme vuoroin kiivetä ylämäkeen ja vuoroin laskeutua alamäkeen – ja aina joku tulee vastaan näissä sykähdyttävän kauniissa maisemissa! Joskus nuo ylä- ja alamäet ovat pikemminkin henkisiä ja hengellisiä, mutta niissäkin sinulle voi löytyä rinnallakulkijoita seurakunnastamme. Salpausselän seurakunnassa jokainen on rakkauden ja huolenpidon arvoinen! Kristus tätä yhteyttä rakentaa – ja me Hänen käsinään ja jalkoinaan! Tervetuloa joukkoomme!

SALPAUSSELÄN KIRKKO (Petsamonkatu 10) MESSU SU KLO 10

Messun livestriimaus lähetetään erikseen ilmoitettuina kertoina Salpausselän seurakunta YouTube -kanavalla ja muutaman kerran vuodessa Lahden seurakunnat YouTube -kanavalla.

JALKARANNAN SEURAKUNTAKOTI (Sarvikatu 9) MESSU SU KLO 15 seuraavina päivinä: 7.1., 18.2., 24.3., 21.4., 5.5., 26.5.

Lisäksi messu Kiirastorstaina 28.3. klo 18 ja Helatorstaina 9.5. klo 10 (YLE Radio 1)

Ehtoollinen voidaan tarjota myös laitoksissa ja kodeissa.

Lisätietoja: kirkkoherra Sari Kuirinlahti, p. 044 7191 216, sari.kuirinlahti@evl.fi

Diakoniavastaanotto

Tarvitsetko henkistä, hengellistä tai taloudellista apua?

Ota rohkeasti meihin yhteyttä:

Vastaanotot maanantaisin ajanvarauksella klo 10 - 12 Diakoniakeskuksessa, Vapaudenkatu 6.  Varaathan ajan edellisen viikon perjantaihin klo 12 mennessä. Soita työntekijöille tai toimistoon 044 719 1265.

Tiistaisin vastaanotto ilman ajanvarausta klo 9 - 11 Metsäkankaan seurakuntakodilla (Satulakatu 31, Lahti).

Taloudellisissa asioissa otathan mukaasti tulo- ja menotiedot.

Diakoniatyöntekijät:

• Tia Määttä 044 7191 495
  • Riikka Hyrkäs 044 7191 539
  • Marika Leutola-Tarvonen 044 7191 474 (vs. johtava diakoniatyöntekijä)
  • Sähköposti: etunimi.sukunimi@evl.fi

Toimintaa ja yhteystietoja

Kirkonseutu -lehti, https://www.kirkonseutu.fi

www.lahdengospelkuoro.fi

Instagram:  @ssnofficial @salppurinriparit @lahdengospelkuoro @pregokuoro

Twitter: @SSeurakunta

Facebook: Salpausselän seurakunta,  Salpausselän seurakuntalaiset, Lahden Gospelkuoro/ Lahti Gospel Choir

YouTube: Salpausselän seurakunta, Lahden seurakunnat

Siunausta ja varjelusta Sinulle ja rakkaillesi!

Tykkää ja seuraa toimintaamme Facebook-sivuillamme: