Eväitä elämään aikuiseen makuun

Mikä on elämän tarkoitus? Miten elän elämäni niin, että se olisi mahdollisimman rikasta? Miten selviän ihmissuhteissani? Miten käsittelen kohdalleni tulevaa kärsimystä?

Elämän peruskysymyksiin voi seurakunnassa etsiä ja löytää vastauksia yhdessä toisten kanssa.

Seurakunnan eri työmuodoista moni kokoaa yhteen samassa elämänvaiheessa eläviä ihmisiä. Paikkansa seurakunnasta löytävät niin lapset, nuoret, aikuiset kuin vanhuksetkin. Aikuistyön otsikon alle on koottu mm. seuraavaa toimintaa.

Sanan ja rukouksen ilta

Sanan ja rukouksen illat ovat seurakuntatalolla joka toinen torstai klo 18. Illan ohjelma koostuu ylistykskestä, hengellisistä lauluista, puheista ja rukouksesta. Illan päätteeksi on sielunhoito- ja esirukouspalvelua. Rukousilloissa on mukana ylistysyhmä Symbaali johtajinaan Kirsi ja Juha Korkeamäki. Illan päätteeksi tarjolla on yhteinen iltatee. Esirukous illan puolesta, eli etkot, pidetään Annan salissa klo 17-17.45.

Raamattupiirit

Raamattupiireissä keskustellaan hengellisistä asioista Raamatun äärellä.

Avoin raamattupiiri kokoontuu keskiviikkoisin syys-toukokuussa Bedanpirtillä klo 18.

Rukouspiiri

Rukouspiirissä rukoillaan yhteisten ja henkilökohtaisten asioiden puolesta.

Avoin rukouspiiri joka sunnuntai klo 18 seurakuntatalossa.

Seurakuntaan voi toimittaa esirukouspyyntöjä joko suoraan kirkkoon esirukouslaatikkoon tai postitse virastoon. Kuoreen on hyvä merkitä "esirukouspyyntö".

Saunaillat

Toistaiseksi kaikki saunaillat Luomanimen rantasunalla on peruttu putkirikon vuoksi.

Miehet saunovat Luomaniemessä tiistaisin (paitsi kuukauden 2.tiistai) kevät- ja syystoimintakaudella klo 17.00 (Pertti Arvaja puh. 044 2424 797). Kuukauden toisena tiistaina ei ole saunailtaa Luomanimessä vaan silloin osallistutaan Siikaniemen miesteniltaa.

Kotiseurat

Kotiseurat ovat vapaamuotoisia kokoontumisia. Seuroissa lauletaan yhdessä ja kuka tahansa voi kattaa puheenvuoron. Jos haluat pitää seurat omassa kodissasi, voit varata ajan virastosta puh 040 834 5840

Naisten sähly

Tiistaisin klo 19.30 Kartanon koululla, Kärrytie 7, Villähde. (Vanha Erstan koulu) Koulujen loma-aikona peli-iltoja ei ole.

Aikuistyön pastori Anne-Maria Rämö puh. 050 412 7052

Seurakuntapastori