Alfa-kurssi

ke 3.4. klo 18.00

Mukkulan kirkko

Pohditko elämää, uskoa ja tarkoitusta? Alfa on sarja tapaamisia, jossa saa pohtia elämän suuria kysymyksiä vapaassa ilmapiirissä.

Kokoontumiset alkavat yhteisellä ruualla, jonka jälkeen katsomme yhdessä Alpha Film Series -videon illan aiheesta ja keskustelemme sen herättämistä ajatuksista pienissä ryhmissä.

Alustukset on suunniteltu rohkaisemaan keskusteluun ja tutkimaan kristinuskon perusteita ystävällisessä, avoimessa ja rennossa ympäristössä. Tule kokeilemaan Alfaa ja päätä haluatko lähteä mukaan tutkimusmatkalle. Kenen kanssa sinä voisit lähteä mukaan Alfaan tutkimaan uskoa, elämää & tarkoitusta?

Alfa alkaa Mukkulan kirkossa ke 7.2. klo 18.

Ilmoittaudu mukaan & katso traileri: https://kohtaamispaikka.info/alfa/Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Alfan järjestävät Lahden Kohtaamispaikka & Keski-Lahden seurakunta.

Tapaamiset 7.2.-17.4.2024

Kysy lisää: Jari Siitonen, 041 317 2247