SSN Korkean Paikan -leiri

pe 3.5. klo 17.00

Siikaniemen kurssikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Salpausselän isosten leiri, missä valmistellaan ja suunnitellaan elokuun Jatkista.

Korkean Paikan -leirimme Siikaniemessä lähestyy. Tällä leirillä treenaamme itsemme huippukuntoon ja suunnittelemme aivan mielettömän Jatkiksen! Itse Jatkis järjestetään Siikaniemessä 4.-6.8. Leiri kuuluu valittujen isosten ja isko-/liskokoulutuksessa mukana olevien ohjelmaan automaattisesti. Lisäksi leirille ovat tervetulleita kaikki, jotka haluavat olla mukana suunnittelemassa v.2024 Jatkista.

Leirille lähtö Salpausselän kirkolta pe 3.5. klo 17.00 ja Siikaniemeen päästyämme syömme päivällisen klo 17.30. Leirimme päättyy ripareiden Riparijumikseen Jalkarannan seurakuntakodilla su 5.5. klo 15-n.16.15. Paluukyytejä voi siis tilata klo 16.30 Jalkarantaan. Kesän isoset siunataan tässä Riparijumiksessa tehtäviinsä.

Leirimaksu 20€ laskutetaan leirin jälkeen. Leirin voi perua maksutta ilmoittautumisen päättymiseen 21.4. asti. Tämän jälkeen ilmoittautumisen voi perua ainoastaan lääkärintodistuksella. Ilmoittautumisen voi perua ainoastaan huoltaja!

• Nuorille Nuorille

Salpausselän seurakunta