103/2024 Harry Potter -leiri A 7–10 v

to 6.6. klo 11.30

Siikaniemen kurssikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

103 Harry Potter -leiri A 7–10 v Siikaniemessä 6.–7.6. (to–pe)

Tervetuloa mukaan Tylypahkan taikamaailmaan! Oletko Rohkelikko, Luihunen, Puuskupuh vai Korpinkynsi? Tule ottamaan siitä selvää! Perinteisten kesäleiripuuhien lisäksi pääset tällä leirillä tutustumaan Tylypahkan saloihin, tekemään oman taikasauvan, huispaamaan ja paljon muuta. Taianomaisuus on leirillä taattu! Leirille kannattaa tulla, vaikka ei vielä Tylypahkan touhuista paljoa tietäisikään. Leirin jälkeen Potter taika on varmasti tarttunut! Leirin hinta 50 €/hlö ja 40 €/hlö/ev.lut. kirkon jäsen. Tied. Aino Nurminen, p. 044 719 1463.

Mikäli hakijoita on enemmän, kun leirille voidaan ottaa, niin leiripaikat ARVOTAAN siten, että mahdollisimman moni saisi leiripaikan. Arvonnassa ovat mukana kaikki varsinaisena hakuaikana jätetyt hakemukset. Hakujärjestyksellä ei ole merkitystä!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Lahden seurakuntayhtymä