Matka Glow Festivaleille

la 24.8. klo 12.00

Ilmoittautuminen on päättynyt

Suomalainen gospelmusiikki juhlii isommin kuin ikinä!

Nokia Arenan estradilla Glow Festivaleilla nähdään ja kuullaan kotimaisen gospelin merkittävimmät laulut ja artistit kautta aikojen. Mukana myös USA:sta legendaarinen Petra. Artisteista mukana ovat mm.  Jaakko Löytty, Pekka Simojoki ja Exit, Jukka Leppilampi, Petri Laaksonen, Lasse Heikkilä ja Gospel Power, bass’n helen, The Rain, Tera, Outi & Lee, Pro Fide, Jouko Mäki-Lohiluoma, Tommi Kalenius, Tomas Höglund, Jippu, HB, Ida Elina, Eve & Ossi, Immanuel ja Maksetut Viulut. Glow:n huippubändiä johtaa Lasse Sakara vahvistettuna Jepa Lambertin Sound of Mercy -kuorolla.

Launeen seurakunta järjestää matkan Glow Festivaleille. Matkan hinta 85€/henkilö, hinta sisältää bussikyydin Launeen kirkolta Nokia Arenalle ja takaisin sekä lipun pääkatsomoon. Sitovat ilmoittautumiset yllä olevan linkin kautta helmikuun loppuun mennessä. Alaikäiset pääsevät mukaan huoltajan tai vastaavan aikuisen seurassa.

Lähtö Launeen kirkolta klo 12 ja paluu takaisin samaan paikkaan n. klo 1.00

Lisätietoja tapahtumasta: tästä linkistä

seurakuntapastori
Launeen seurakunta
Tapparakatu 22
15700 Lahti

Aikuistyö, pienryhmät, naistyö, vapaaehtoiset.