Nuorten moottoripaja tarjoaa renkaanvaihtoa 11. huhtikuuta alkaen

Miehen kädet vaihtavat rengasta autoon

Kuvituskuva. Kuva: Canva

Lahden seurakuntien nuorten moottoripajan renkaanvaihtopalvelu aukeaa rengassesongin ajaksi 11. huhtikuuta osoitteessa Asentajankatu 3.

Renkaanvaihto on avoinna ilman ajanvarausta arkisin 11.–22.4. klo 12–18. Palvelu on suljettu pitkäperjantaina 15.4. ja 2. pääsiäispäivänä 18.4.

Renkaanvaihto maksaa 20 euroa. Säilytyksen hinta on 70 euroa, mikä sisältää renkaanvaihdon ja pesun. Varat käytetään nuorten moottoripajan toimintaan.

Moottoripajatoiminta osa Lahden seurakuntien erityisnuorisotyötä. Rengastöiden lisäksi pajalla rakennetaan ja huolletaan ympäri vuoden kilpa-ajoneuvoja sekä mopoja.

Moottoripajat ovat nuorille harrastuspaikkoja, joissa moottoreiden kanssa puuhailun lisäksi on saatavilla tuttuja ja turvallisia aikuisia. Nuoret, jotka ovat vaarassa jäädä työ- ja koulutuspalvelujen ulkopuolelle, saavat myös moottoripajoista vahvaa sosiaalista ja moniammatillista tukea ja ohjausta sekä työkokemusta.

Tiedustelut: Lahden seurakuntien erityisnuorisotyö

Antti Ojala, erityisnuorisotyöntekijä, moottoripajaohjaaja, 044 7191 243, antti.s.ojala@evl.fi

Patrick Alander, erityisnuorisotyöntekijä, 044 7191 272, patrick.alander@evl.fi

Lisätietoja Lahden seurakuntien erityisnuorisotyöstä