Hae kesäsomettajaksi Lahden seurakunnille!

Etsimme somevelhoja tuottamaan kesän ajalta sisältöä Lahden seurakuntien somekanaviin. Somettajana pääset vierailemaan seurakunnan toimipisteissä eripuolilla kaupunkia, ottamaan kuvia, tekemään videoita ja kirjoittamaan tekstiä.

Tyttö ja poika ottavat kuvaa järven rannalla.

Voit hakea somettajaksi yksin tai kaverin kanssa. Edellytämme sinulta Tiktokin, Instagramin ja Facebookin käyttötaitoja, valmiutta esiintyä videolla, hyviä vuorovaikutustaitoja ja vastuullisuutta.

Työtä on kahden viikon ajan kesä-heinäkuussa, mutta työpäivien sijoittuminen on sovittavissa joustavasti. Oman ajoneuvon käyttömahdollisuudesta on hyötyä työssä, mutta se ei ole välttämätöntä. Korvaus työstä on bruttona 500 €.

Kuka voi hakea?

Hakijan tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon jäsen. Lisäksi katsotaan eduksi, jos hakija on suorittanut isoskoulutuksen tai osallistunut seurakunnan toimintaan rippikoulun jälkeen. Kesätyösetelillä hakijat huomioidaan.

Miten haet?

Hae kesäsomettajaksi kuvaamalla 1–2 minuutin pituinen video, jossa kerrot itsestäsi ja siitä, miksi olisit hyvä valinta tähän tehtävään. Tee videon lisäksi jostain sinua kiinnostavasta paikasta julkaisu Instagramiin ja ota julkaisusta kuvakaappaus. Lähetä video ja kuvakaappaus sekä yhteystietosi sähköpostilla osoitteeseen neea.hakala@evl.fi 9.5. mennessä.

Lisätiedot: Reetta Kalteenmäki 0447191472.

Thu Apr 14 16:00:00 EEST 2022