Hae kesätyösetelillä leiriapulaiseksi!

Onko sinulla Lahden kaupungin tai muun toimijan kesätyöseteli? Etsimme leiriapulaisia lasten päiväleireille ajalle 6.-17.6.2022.

Hymyilevä tyttö kesällä kadulla.

Työ sisältää pelailua ulkona ja sisällä lasten kanssa sekä ruuan esille laiton ja korjaamisen pois. Töitä on arkipäivinä noin klo 8.30–14.30. Palkkaa työstä maksetaan 450 € bruttona.

Lasten päiväleirejä on Launeen kirkolla ja Kariston seurakuntakodilla. Kumpaankin paikkaan haetaan kahta apulaista, voit siis hakea vaikka kaverin kanssa yhdessä.

Kuka voi hakea?

Hakijan tulee olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon jäsen. Lisäksi katsotaan eduksi, jos hakija on suorittanut isoskoulutuksen tai osallistunut seurakunnan toimintaan rippikoulun jälkeen.

Miten haet?

Kirjoita vapaamuotoiseen hakemukseen haetko Launeen vai Kariston toimipisteeseen vai molempiin. Kerro miksi sinä olisit hyvä leiriapulainen ja minkälaista kokemusta sinulla seurakunnasta ja/tai lasten kanssa toimimisesta. Lähetä vapaamuotoinen hakemus tuomas.tulenheimo@evl.fi 10.5. mennessä.

Lisätiedot Tuomas Tulenheimo 044 7191352.

2022-04-19 09:00:00.0