Runsaasti suoria striimejä tarjolla su 29.3. Lahden kirkoista - tässä kattava listaus

Lahden seurakuntien verkkosivuilla on näkyvällä paikalla linkki, josta pääsee sunnuntaiaamuna klo 10 katsomaan suoraa lähetystä Lahden Ristinkirkosta. Kuva: Markku Lehtinen

Lahden seurakuntien jumalanpalveluksia on mahdollista seurata sunnuntaina 29. maaliskuuta useista lähteistä, vaikka jumalanpalvelukset toimitetaankin koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilan aikana ilman seurakunnan läsnäoloa.

Radio Dein Lahden taajuudella 106,4 MHz (99,1) voi kuunnella suorana sanajumalanpalveluksen Nastolan kirkosta. Jumalanpalveluksen toimittavat Juha Sahamies, Jaana Sahamies ja Sannamaria Salli. Tämä äänistriimi löytyy myös Lahden seurakuntien verkkosivuilta osiosta ”Kuuntele Lahden jumalanpalveluksia”Linkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lahden seurakuntien verkkosivuilla on näkyvällä paikalla linkki, josta pääsee sunnuntaiaamuna klo 10 katsomaan suoraa lähetystä Lahden Ristinkirkosta. Keski-Lahden seurakunnan jumalanpalveluksen toimittajia ovat Miika Hämäläinen, Antti Kilpi, Anna-Maija Virtanen ja Matti Turunen.

Launeen seurakunnan jumalanpalvelukset välitetään Launeen seurakunnan Facebook-sivullaLinkki avautuu uudessa välilehdessä, jolle ei tarvitse kirjautua. Ensi sunnuntaina jumalanpalveluksen toimittavat Topi Knihtilä (Open Doors -järjestöstä), Anne Pettersson, Riitta Särkiö, Jussi Keltakangas ja Matti Laitinen.

Myös Joutjärven seurakunnan jumalanpalvelus välitetään suorana Joutjärven seurakunnan Facebook-sivuillaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Joutjärven kirkossa klo 10 alkavan messun toimittavat Erkki Suhonen, Tuomas Luoma ja Lauri Töldsepp.

Salpausselän seurakunnan jumalanpalveluksen toimittavat Päivi Airas ja Johanna Torikka.
Seuraa Facebookissa Salpausselän seurakunta -sivuaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Jumalanpalvelusten jälkeen kirkot ovat avoinna klo 11-13 hiljentymistä ja työntekijöiden tapaamista varten.

Yle TV1:n Lahden Ristinkirkossa taltioima Riemulaulut – Gospelkirkko on yhä katsottavissa Yle Areenassa. Mukana ovat Lahden Gospelkuoro, Tiirismaan lukion kuoro ja Sirkusartistikoulu Salpaus. Juontajina pastorit Hanna Paavilainen ja Riku Suokas. Musiikkihartaus löytyy Areenasta kirjoittamalla hakuriville ”riemulaulut” tai tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Mietityttääkö, ahdistaako? Voit keskustella Lahden seurakuntien työntekijöiden kanssa soittamalla numeroon 050 464 6068 ma-su klo 9-21.

2020-03-27 14:52:00.0