Kausityöhaku hautausmaille alkaa

Haemme kausityöntekijöitä vuoden 2021 kesäkaudeksi Lahden seurakuntien hautausmaille. Haku alkaa alkaa torstaina 17.12. ja päättyy maanantaina 1.3.2021 klo 12.

Lahden seurakuntayhtymä ottaa palvelukseen vuosittain noin 80 kausityöntekijää hautausmaille. Töihin otetaan vain 18 vuotta täyttäneitä. Työtehtäviä on tarjolla useita mm. hautausmaiden kunnossapidosta kiinnostuneille, työnjohdon sijaisille, puutarhureille, pienkoneiden kuljettajille. Lisäksi tarvitaan hautausvahtimestareita. Kaikki työtehtävät eivät vaadi alan koulutusta.

Kausitöihin haetaan sähköisen lomakkeen kautta, johon pääsee tästä linkitä: Avoimet työpaikat.

Lisätietoa hautausmaiden kausityöstä löytyy tästä linkistä: Kausityö hautausmailla.

Aikaisemmasta poiketen, valinnat aloitetaan jo hakuaikana.

Hautausmaalla työskentelevän tulee huomioida, että hautausmailla käy surutyötään tekeviä omaisia, ja että työntekijän käytöksen ja ulkoisen olemuksen tulee olla omaisia kunnioittavaa.

Lahden seurakuntayhtymän hautaustoimen alaiset työpisteet:

• Levon hautausmaa

• Läntinen hautausmaa

• Mustankallion hautausmaa

• Nastolan hautausmaa

• Vanha hautausmaa

• Lahden ja Nastolan sankarihautausmaat

Työsuhteen alussa määritellään työntekijän pääasiallinen työpaikka, mutta tarvittaessa työntekijä on velvollinen työskentelemään myös muissa hautaustoimen alaisissa työpisteissä.

Mon Dec 14 11:24:00 EET 2020