Lahden seurakunnat haastaa Lahden ja lähiseudun asukkaat Yhteisvastuuhiihtoon

Talvi on nyt parhaimmillaan, ja valtakunnallinen Yhteisvastuukeräys on käynnistynyt. Lahden seurakunnat haastaa Lahden ja lähiseudun asukkaita hiihtämään Yhteisvastuun hyväksi. Ulkona liikkuminen on tällä hetkellä suositeltavin liikuntamuoto. Lisäksi Lahden seudun asukkailla on mahdollisuus nauttia Lahden ympäristöpääkaupunkivuodesta sekä maailman parhaista talviliikuntaolosuhteista.

Jari Rissanen, Miikka Kallio, Anna-Maija Virtanen ja Sari Kuirinlahti Lahden seurakunnista kannustavat lahtelaisia ulkoilemaan ja lahjoittamaan Yhteisvastuun hyväksi. Kuva: Jani Mahkonen

Näin osallistut Yhteisvastuuhiihtoon:

•    hiihdä tai kävele valitsemasi matka omaan tahtiisi ja sinulle sopivana ajankohtana
•    lahjoita valitsemasi summa, esimerkiksi ulkoilemasi matkan verran Yhteisvastuulle (jos hiihdät 10 km lenkin, voi lahjoittaa 10 euroa jne.)
•    kerro osallistumisestasi sosiaalisessa mediassa aihetunnisteella #yhteisvastuuhiihto
•    liikuntamuodolla ei ole suurempaa merkitystä - voit hiihtää, kävellä, luistella tai vaikka pyöräillä
•    laitetaan hyvä kiertämään!

Vuoden 2021 Yhteisvastuukeräys kerää varoja kaikkein heikoimmassa asemassa olevien ikäihmisten auttamiseksi Suomessa ja maailmalla. Osa vuoden 2021 keräystuotoista ohjataan ikäihmisten digitaitoja edistäviin koulutuksiin. Lisätietoja osoitteessa www.yhteisvastuu.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Ohje lahjoituksen tekemiseen:

Näistä linkeistä pääset tekemään lahjoituksen Lahdessa oman kotiseurakuntasi alueella. Valitse linkki seuraavista:

www.yhteisvastuu.fi/joutjarviLinkki avautuu uudessa välilehdessä

www.yhteisvastuu.fi/keski-lahtiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

www.yhteisvastuu.fi/launeLinkki avautuu uudessa välilehdessä

www.yhteisvastuu.fi/nastolaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

www.yhteisvastuu.fi/salpausselkaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Täytä sivulla:

1.    Klikkaa Muu summa ja kirjoita euromäärä.
2.    Kirjoita Nimi-kohtaan: ”Yhteisvastuuhiihto / Lahti”
(Käytä tätä muotoa vaikka kävelisit, luistelisit, pyöräilisit jne. Muita yhteystietoja ei tarvita.)
3.    Klikkaa Siirry maksamaan ja maksa pankkitunnuksilla.

Lisätiedot: Riku Suokas, diakonian ja sairaalasielunhoidon vs. johtaja, 044 7191 260, riku.suokas@evl.fi

2021-02-19 09:21:00.0