Tule kesäsomettajaksi Lahden seurakunnille!

Kesäsomettaja vierailee seurakunnan toimipisteissä eri puolilla kaupunkia ja tuottaa sisältöä Lahden seurakuntien Instagramiin ja Facebookiin.

Kaksi nuorta järven rannalla ottamassa kännykällä kuvaa.

Työssä pääset tuottamaan erilaisia sisältöjä, ottamaan kuvia, tekemään videoita ja kirjoittamaan tekstiä. Voit hakea somettajaksi yksin tai kaverin kanssa. Edellytämme sinulta Instagramin ja Facebookin käyttötaitoja, valmiutta esiintyä videolla, hyviä vuorovaikutustaitoja ja vastuullisuutta.

Hae kesäsomettajaksi kuvaamalla video, jossa kerrot itsestäsi: miksi olet kiinnostunut kesäsomettajan tehtävästä ja millaisia somesisältöjä olet tehnyt aikaisemmin. Tee videon lisäksi jostain sinua kiinnostavasta paikasta julkaisu Instagramiin ja ota julkaisusta kuvakaappaus. Lähetä video ja kuvakaappaus sähköpostilla osoitteeseen reetta.kalteenmaki@evl.fi maanantaihin 31.5. mennessä.

Kesäsomettaja palkataan opetus- ja kulttuuriministeriön kesäsetelillä. Kesäsetelityön kesto on 2 viikkoa, työaika noin 4 h/päivä, yhteensä 60 tuntia. Tunnit voidaan jakaa myös kolmen tai neljän viikon ajalle. Työ sijoittuu sopimuksen mukaan aikavälille 7.6.–4.7.2021.

Lisätiedot: Reetta Kalteenmäki 0447191472 tai reetta.kalteenmaki@evl.fi.

Thu May 20 07:58:00 EEST 2021