Virsibingo

su 10.3. klo 14.00

Liipolan seurakuntakeskus

Sunnuntaina 10.3. klo 14 järjestetään jo toista kertaa virsibingo-tapahtuma yhteisvastuukeräyksen hyväksi Liipolan srk-keskuksessa. Virsibingossa yhdistyy kaksi yhdessä tekemisen muotoa; virsien laulaminen ja bingo, jota pelataan laulettavien virsien numeroilla. Vaikka et olisi aikaisemmin kokeillut kumpaakaan, mukaan kannattaa tulla silti.

Tapahtuman yhteydessä on virsibingon lisäksi kahvio ja makkaranpaistoa sekä mahdollisuus ideoida ja kertoa omista ajatuksista, miten seurakunnan tulisi näkyä Liipolassa myös tulevaisuudessa.

• Aikuisille Aikuisille
  • Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Launeen seurakunta

Sairaalapappi vs. ajalla 15.1.-14.7.2024
Lahden seurakuntayhtymä
Seurakuntatyön erityispalvelut
hanna.rikkanen@paijatha.fi
PL 84
15111 Lahti

Toimin Lehtiojan palvelukeskuksessa ja Jalmarin sairaalassa. Olen potilaita/asukkaita, heidän läheisiään ja henkilökuntaa varten. Työskentelen pääasiassa arkisin ma-pe klo 8-16.

Kanttori
Launeen seurakunta