Muistan sinut - musiikki-ilta

pe 1.11. klo 18.00

Joutjärven kirkko

Lohduttavia lauluja pyhäinpäivän alla. Hannele-kanttori esittää tuttuja lauluja läheisen ikävästä, kaipauksesta, surusta. Yhteislauluina tuttuja virsiä. Hannes-kirkkoherra pitää hartauspuheen. Tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus jäädä iltapalalle. Lämpimästi tervetuloa!

Lohduttavia lauluja pyhäinpäivän alla. Illan aikana Hannele-kanttori esittää tuttuja lauluja läheisen ikävästä, kaipauksesta ja surusta, mm. Täällä Pohjantähden alla ja Olen kuullut on kaupunki tuolla. Yhteislauluina lauletaan tuttuja virsiä kuten Maan korvessa kulkevi lapsosen tie. Hannes-kirkkoherra pitää hartauspuheen ja tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus jäädä iltapalalle. Sen vapaaehtoinen maksu menee yhteisvastuulle. Lämpimästi tervetuloa!

• Musiikki Musiikki

Linkki avautuu uudessa välilehdessä