Retki Kirkon juhlille Tampereelle

la 18.5. klo 8.00

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Valtakunnallisessa "Toivon voimalla" kaupunkifestivaalissa musiikkia, ajankohtaiskeskusteluja, kulttuuria sekä ajatusten, uskon ja elämänkatsomusten vuoropuhelua.

Ohjelmassa mm. Godfulness-messu, Ikonipolku, Tässä olen -raamattumietiskelyjä,Tuhat toivon tarinaa -suurkonsertti Tampereen torilla, Siioninvirsiseurat, Sirkusurut, Mihin olet menossa kirkko? -keskustelu ja paljon muuta.

Ilmainen yhteiskuljetus, lähtö Launeen kirkolta klo 8, paluu noin klo 22. Ruokailut ja ohjelmiin osallistumiset omatoimisesti päivän aikana. Ilmoittautuminen 3.5. mennessä.

Juhlat järjestää Kirkkohallitus, Kirkkopalvelut ry, Suomen Kanttori-urkuriliitto ry, Suomen Kirkkomusiikkiliitto ry, Suomen Lähetysseura ry ja Tampereen seurakuntayhtymä.

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Lähetyssihteeri
Diakoniatyöntekijä

Diakoninen perhetyö, Yhteisvastuukeräys, Kansainvälinen diakonia

seurakuntapastori
15700 Lahti

Aikuistyö, pienryhmät, naistyö, vapaaehtoiset.