105/2024 Suuri seikkailuleiri A 7–9 v

ma 10.6. klo 10.30

Siikaniemen kurssikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

105 Suuri seikkailuleiri A 7–9 v Siikaniemessä 10.–11.6. (ma–ti)

Tule mukaan tälle vauhdikkaalle seikkailuleirille, jossa toimintaa luvassa maalla, vedessä ja ilmassa. Löydä sisältäsi oma seikkailija ja tule yhdessä kavereiden kanssa testaamaan ryhmänne nokkeluutta, rohkeutta ja luovuutta. Leirillä siis seikkaillaan, uidaan, saunotaan, kisaillaan, vietetään aikaa kavereiden kanssa, syödään, nautitaan kesästä ja välillä myös hiljennytään. Leirin hinta 50 €/hlö ja 40 €/hlö/ev.lut. kirkon jäsen. Tied. Merja Forstedt, p. 044 719 1425.

Mikäli hakijoita on enemmän, kun leirille voidaan ottaa, niin leiripaikat ARVOTAAN siten, että mahdollisimman moni saisi leiripaikan. Arvonnassa ovat mukana kaikki varsinaisena hakuaikana jätetyt hakemukset. Hakujärjestyksellä ei ole merkitystä!

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Lahden seurakuntayhtymä