Hiljaisuuden pyhiinvaellus tunturiin

su 1.9. klo 6.00

Tunturikeimiö, Muonio

Ilmoittautuminen alkaa Mon Jun 10 08:00:00 EEST 2024

Hiljaisuuden löytöretkellä pääsevät kaikenikäiset vaeltajat vaeltamaan Länsi-Lapin upeissa tunturimaisemissa.

Hiljaisuuden löytöretki – Pyhiinvaellus tuntureille 01.-07.9.2024

Lähdemme sunnuntaiaamuna 1.9. bussilla Tunturikeimiöön, jossa majoitumme leirikeskuksen 2–4 hengen huoneisiin (suihkut ja wc käytävällä). Aamuisin bussi kuljettaa meidät tunturien juurelle päivän kestävälle vaellukselle ja päivän päätteeksi on mahdollisuus saunomiseen ja uimiseen Naistenlammessa. Iltaisin kokoonnumme yhdessä jakamaan päivän tunturikokemuksia ja suunnittelemaan seuraavan päivän vaellusta.

Ilmoittautuminen retkelle on sitova.

Matkan hinta: Lahden ev.lut. seurakuntalaiset 550 €/aik. ja 350 €/ alle 12-v. Muut 620 €/aik. ja 420 €/ alle 12 v. Hinta sisältää matkat, majoituksen omin liinavaattein, perillä ruokailut (aamiainen, retkieväät, päivällinen, iltapala), saunat, kuljetukset tuntureille sekä tapaturmavakuutuksen. Ei mahdollisuutta 1hengen huoneisiin!

Ilmoittautuminen 10.- 17.6.2024 osoitteessa www.lahdenseurakunnat.fi

Tietoa retkestä: laura.kytomaki@evl.fi tai p. 044 719 1325